DRIVING OFF THE LOT IN A CUSTOM CONVERTIBLE DODGE CHALLENGER

20-Avg, 2020
100 434 Ko‘rishlar soni

TEST DRIVING THIS INSANE CHALLENGER VERT WILL THIS BE THE NEXT PROJECT WATCH THE VIDEO AND FIND OUT

Fikrlar
  • I have convertable challenger sack pack

    Gurpreet LUBANAGurpreet LUBANA25 kun oldin
  • i like it.. i would just leave that cover off..

    Chris CraftChris Craft26 kun oldin
  • ooooweeee 32 gang or no gang 🤘🏾🤘🏾🤘🏾🤘🏾

    phillip hortonphillip horton27 kun oldin
  • Okay 🔥

    Toby PalmoreToby Palmore28 kun oldin
  • Breh.. i always think that challenger should be on hard top periodd cause it's bullshhhh look. But then, it reminds me of the 1970 challenger convertible and this is like the reborn of 70. Shiittt is sick. I would never thought. I actually love it. Id buy it in a heart beat. Lol

    JayJayOy oldin
  • Take the spoiler off

    Tay Scott HTay Scott HOy oldin
  • They had to add some things because win did 5.7s come with Brembo brakes

    MotorSubduedTelevisionMotorSubduedTelevisionOy oldin
  • The all black line up looking lit right now stunna. 🔥 🤘

    James WittersJames WittersOy oldin
  • What’s the name of the dealership?

    Omar XOmar XOy oldin
  • Eww

    Vezexai xlVezexai xlOy oldin
  • Poorly done, need to make sure the top dont leak when wet...it is different, but I'm sure your touch to it will be dope...that top look to flimsy

    Sir DeryckSir DeryckOy oldin
  • YES HE IS 34'S YOU GOT TO CJ COME ON MAN

    BOOM BOOMBOOM BOOMOy oldin
  • BEFORE CJ

    BOOM BOOMBOOM BOOMOy oldin
  • STOP THE PRESS CJ JUST KILT THE GAME WITH CUSTOM CONVERTIBLE DODGE CHALLENGER ON SOME 34'S OMG HE HAS DONE IT AGINE

    BOOM BOOMBOOM BOOMOy oldin
  • why that nigga like kanye wit dreads.??

    Kos.M0 666Kos.M0 666Oy oldin
  • What !!!!!! CJ YOU NEED THIS CAR. PUT ON YOUR MIGHTY TOUCH

    El FLAKOEl FLAKOOy oldin
  • You should get it cause it look good on you

    Venom-_- Gamer561Venom-_- Gamer561Oy oldin
  • Widebody scat for this ? I wouldn't do it

    james perezjames perezOy oldin
  • Definitely something different only person I think had 1 is Boosie if I’m not mistaken, if not u the first but lit replacement bruh keep it up🤘🏽

    Elegant_HustleElegant_HustleOy oldin
  • 🔥🔥#32gang💯🤘🏾🤘🏾🤘🏾💯

    COOL K1D23COOL K1D23Oy oldin
  • I love this fucking channel

    j johnsonj johnsonOy oldin
  • bruh that white dude at the beginning 😂😂😂

    Kanon ByersKanon ByersOy oldin
  • Boi Lookin Like CM7... To Hard!.. for those that don’t know that’s Gotti that Cocain Muzic #WhiteThangz

    MrDatsIt MaynardMrDatsIt MaynardOy oldin
  • HARD 🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥😭⛽ 🚀 🚗💨 I need my charger top chop off 🤔🤔🗣🗣😂😂🤣🤣🤣🤧🤧😔😔

    MR.PeepAGoofy &CrãÇkHiMMMR.PeepAGoofy &CrãÇkHiMMOy oldin
  • Is you do t got nothing on 32s how you still cj on 32s the big rims on the cars is what’s different because trucks on 32s is common 🤷🏽‍♂️

    adworld69adworld69Oy oldin
  • Bruh in the video already know CJ finna put some rims on that bish 🔥💪🏽💯CJ Stylz❤️

    Happy DazeHappy DazeOy oldin
  • 🔥🔥🔥

    Melo MeloMelo MeloOy oldin
  • Game over😷

    Brandon BarnettBrandon BarnettOy oldin
  • I wanna see a burnout with the shaker hood shakin dope vid coming I know

    derek dysartderek dysartOy oldin
  • Hell raisin nice color widebody back 2 back stunna

    derek dysartderek dysartOy oldin
  • Grab a gladiator CJ do a sema build

    derek dysartderek dysartOy oldin
  • That guy said numbers is easy he been doin numbers his while life I HEARD THAT FROM HIS SOUL

    derek dysartderek dysartOy oldin
  • CJ and stunna I'm learning credit from y'all

    derek dysartderek dysartOy oldin
  • 32 Gang Gang Gang Gang!

    Josh LoftonJosh LoftonOy oldin
  • Keep doing y'all thang bro!

    WhatUpDoe PhreshWhatUpDoe PhreshOy oldin
  • I've always looked at becky and said he should've dropped the top if you gone put that much money in a car. Im glad he finally woke up drop top challenger super dope. How can you go wrong with this?

    Adrian BealAdrian BealOy oldin
  • Man that boot looks way better buttoned up right. I think you finna fuck em up when you done with this one 🤘🏾💯💯💯

    Boss PlayerBoss PlayerOy oldin
  • U can't go wrong with the vert game & it's a shaker lol. Nice whip to have

    Colby ComptonColby ComptonOy oldin
  • Who else saw Jay z on the thumbnail 😭😭 i had to look twice

    C _HERBO2xxC _HERBO2xxOy oldin
  • #️⃣3️⃣2️⃣ G🅰️🆖 🤘🏾🤘🏾🤘🏾

    Artavious JonesArtavious JonesOy oldin
  • You can buy a used hellcat for 58k 😅 wtf

    scoota bedfordscoota bedfordOy oldin
  • Its trash

    HEROSE37HEROSE37Oy oldin
  • Get that boy CJ . Definitely different .

    Alphonso SealsAlphonso SealsOy oldin
  • I just don't trust the TOP CJ. On the lot for two years it needs to be the play of a life time.

    Aaron Peelar JrAaron Peelar JrOy oldin
  • Get it

    Matthew CherryMatthew CherryOy oldin
  • im interested in getting a car show together in racine Wisconsin, can u point me in the direction on where to start.

    Twain Ya MartinTwain Ya MartinOy oldin
  • Nah bro. Creative but if the top can be hidden more with the structure of the car then damn right. Too much of the black top showing after being dropped

    Timothy HarrisTimothy HarrisOy oldin
  • A that white man drives like a black man lol 😂 that’s funny but cool lol 😂

    Sam GrantSam GrantOy oldin
  • The car is growing on me...Just gotta do what you do and go crazy on the paint and interior🍿

    Life With DanteLife With DanteOy oldin
  • Get it CJ

    Steven TeagueSteven TeagueOy oldin
  • #32Gang

    Steven TeagueSteven TeagueOy oldin
  • Did they figure how to finally put the top up the right because it wasn’t looking right?

    KenMan317 KenMan317KenMan317 KenMan317Oy oldin
  • 🤘🏾🤘🏾🤘🏾

    game changergame changerOy oldin
  • Great move The verte life

    RT N it UpRT N it UpOy oldin
  • Maybe you can raffle this one off #32Gang

    Delvonn KinnonDelvonn KinnonOy oldin
  • Bro🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️don’t do it

    Omari EppsOmari EppsOy oldin
  • I wanna see a track hawk on 6’s

    Retro GangRetro GangOy oldin
  • It's been ALL LOVE & ZERO NEGATIVITY from Camden, NJ !!! You looking good bro @CJ_ON_32s @Stunna_Reese !!! I'm here for long haul & finish product... paint, rim's, system, custom modifications, etc !!! The Hurican Lambo will be the 2021 project & #32Gang rolling with you !!!

    Leosrule726Leosrule726Oy oldin
  • Can't wait to see what you do to this one

    P CP COy oldin
  • Yes sir that's one big dog

    Anthony MayesAnthony MayesOy oldin
    • Yes sir that's the one big dog

      Anthony MayesAnthony MayesOy oldin
  • Keep your foot on the neck with the builds

    justkp1justkp1Oy oldin
  • 3:01 word! And thats the worst part of it all.

    Blu KeedBlu KeedOy oldin
  • dope car keep that pressure up bro

    Brazzi AddisonBrazzi AddisonOy oldin
  • Damn let me test drive that

    Avant MorrisAvant MorrisOy oldin
  • Get a demon

    Levi HoustonLevi HoustonOy oldin
  • Will motivation will tell you why you don't cash out

    Levi HoustonLevi HoustonOy oldin
  • It's ugly

    Levi HoustonLevi HoustonOy oldin
  • 🤘🏿🤘🏿🤘🏿🤘🏿🤘🏿🤘🏿Miami FL

    Benson LericheBenson LericheOy oldin
  • Can’t wait till it get a pearl paint job or sum 😭😭😭💯

    Kaleel BrownKaleel BrownOy oldin
  • Dope 🤘🤘🤘🤘🤘#kansascity #32GANG

    Delchaun WoodsDelchaun WoodsOy oldin
  • Keep ur foot on these niggas neck bigdawg 💯

    B worldB world2 oy oldin
  • The driver never stopped smiling in his convertible. Did you see them installing the bottom supports?

    goutvols103goutvols1032 oy oldin
  • Hell raisin look good 😤

    318MadeSed318MadeSed2 oy oldin
  • Thats 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Antwoine DavisAntwoine Davis2 oy oldin
  • I know you gone turn up the drop top R/T but I think you should keep the scat pack too🤷🏽‍♂️ that Line up would be something serious 💪🏽💪🏽

    Michael RayeMichael Raye2 oy oldin
  • They want 58K for a used R/T man they smoking something crazy. I paid 20K less for my Scatpack Charger that's wild

    Life with JPLife with JP2 oy oldin
  • we in a bandemic 😂😂😂

    Mind State CustomsMind State Customs2 oy oldin
  • Man hope u get that very I know u gone have that bitch rite

    Browdy DreamsBrowdy Dreams2 oy oldin
  • It's alright..They could have did the top better..

    Antonio MartinezAntonio Martinez2 oy oldin
  • Yeah, the vert is different for Challenger. Ready to see what you going to do to it CJ_ON_32'S.

    Delfurm LewisDelfurm Lewis2 oy oldin
  • lakecitychryslerdodgejeepram.com got a vert widebody scatpack

    Antoine DixAntoine Dix2 oy oldin
  • A wide body your car it would be sick

    ImPressureImPressure2 oy oldin
  • Its a fly ride man, but you've smashed the Challenger game already. Come on with Cut-dawg.

    Jarvis HolmanJarvis Holman2 oy oldin
  • This might be a giveaway to replace the Becky one 👀

    Demetrius RyansDemetrius Ryans2 oy oldin
  • uzworld.info/player/video/o2zVsq99iqyVeZo

    Leon MichaelLeon Michael2 oy oldin
  • It's something you don't see.its like it's all ready a Lil customize bc the top.sounds good tho.i kno you gone make do what it do."desions" what up 32 Gang 🤘🤘

    Michael WattsMichael Watts2 oy oldin
  • That shit is Dope

    Gene HarveyGene Harvey2 oy oldin
  • Or a rubicon

    Marc SosaMarc Sosa2 oy oldin
  • 👀👀 you should go foreign

    Marc SosaMarc Sosa2 oy oldin
  • Gamekiller ‼️ People gonna start doing it to theres

    Country Boy ChrisCountry Boy Chris2 oy oldin
  • uzworld.info/player/video/o2zVsq99iqyVeZo Check the link 49k

    B DoggB Dogg2 oy oldin
  • Young dro car ain't got no roof

    davonta montgomerydavonta montgomery2 oy oldin
  • Just seen a drop top challenger vert from six years ago but its a shaker also I does look just like this one FYI search UZworld it's a red vert

    Anthony DialAnthony Dial2 oy oldin
  • What up CJ buy that car man somebody got to keep the pressure on these boys

    A StoneA Stone2 oy oldin
  • This sound is mad low

    Heir Born EliteHeir Born Elite2 oy oldin
  • 26s jus like da SS

    TaMarcus HegwoodTaMarcus Hegwood2 oy oldin
  • Please get it please #32gang begs u

    Trey731 _teeblastTrey731 _teeblast2 oy oldin
  • Hopefully you can get the top to look better than it is, its looks poorly made and the fitment isn’t good

    V22V222 oy oldin
  • Man CJ, Dats a game changer brah.,Put hands on dat R/T otna.I've never seen a challenger drop top b4....Like Jezzy said drop da top got da T!++ies out.....Um out y'all Gang🤘🏾🤘🏾🤘🏾

    O'Daya ChapmanO'Daya Chapman2 oy oldin
  • Cj put widebody kit on💯💯💯💯

    FlowlifebbeFlowlifebbe2 oy oldin
UZworld